fredag 25. februar 2011

MM :)

I sist uke fikk vi Hald-studentene være med på misjonærmøte i Kong Khaen i Nordøst Thailand. Det er møter de har en gang i året, der de har mye sosialt, møter og rapportgjennomganger.

Det var utrolig koselig å få være med der. De er noen fantastiske mennesker som jeg blir veldig inspirert av. Vi fikk være med på rapportgjennomgangen de hadde også, noe som var veldig spennende. Jeg fikk da se enda mer av NMS sitt arbeid, og fikk høre mer om hva hver enkelt misjonær arbeider med. For en gjeng sier jeg bare. NMS er heldige! Etter det møtet satt jeg igjen med ordet komplimenter! De var så utrolig flinke til å gi komplimenter til hverandre, og si hva som er bra med den og den personen, og hva den gjør bra og slikt. Ja det må jeg ta med meg. Det er også gøy å se hvordan ulike mennesker kan bli brukt. Vi er alle ulike mennesker med ulike interesser, erfaringer, evner og kunnskaper. Det at alle kan bli brukt så bra, ja det er fantastisk!

Vi Hald-studentene fikk også være med å bidra. Vi hadde ansvar for et par barnemøter og et kveldsmøte, + lovsangen alle 5 dagene. Det var veldig gøy å bli spurt om, og vi fikk oss noen gode utfordringer.

Det var mange aktiviteter disse dagene. Sportsdag, sporlek, sykkeltur, bål, underholdning og lek. Det var noen veldig fine dager, som jeg kommer til å ha med meg lenge:)

Så kommer det noen bilder her på slutten av det jeg fikk tatt av:)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar