fredag 28. januar 2011

Barnas dag!

På lørdag 7. Januar var det barnas dag her i Thailand. Etter det jeg har hørt er det en stor og viktig dag her i Thailand. Dagen der barna står i fokus! Da er det mange arrangementer rundt om i Thailand, og det var et opplegg for barna i slummen også. Jeg hadde fri denne dagen, så jeg hadde ikke helt fått med meg at det var barnas dag. Men Torbjørn og Halvard (Hald-stundenter som er i Nepal) var her i Thailand, så tok oss en tur til slummen for å vise dem hvor vi arbeider og slikt den dagen. Vi forstod fort at det var ett opplegg der!

Det var veldig gøy å få med seg den dagen og se alle de fantastiske barna leke rundt og ha det kjempe gøy:) Det var en hel gjeng av ungdommer der fra universitetet som hadde opplegget for barna. Og det såg ut som både ungdommene og barna koste seg. Jeg ble veldig glad av å se på de ungdommene. Det såg ut som de gav alt, og hadde det gøy i det de arrangerte. Og det er jo noe som betyr mye! Det er viktig å være glad i det en holder på med! :) Så det gav en god vekker for meg at det betyr mye om hva en kommuniserer ut til barna og ellers andre saker:)

Jeg fikk dessverre ikke tatt noen bilder når de lekte og sånn, men her er ihvertfall et bilde av den fantastiske ungdomsflokken! :)


Og så selvfølgelig noen bilder av de fantastiske barna! De er helt nydelige:) 













Vær gjerne med å be for barna i slummen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar