onsdag 3. november 2010

Jadda... Merete har spist insekt!

Ser det godt ut? 

Tja, ikke så værst sikkert. Og av en eller annen idiotisk grunn, så valgte jeg den største som var...

 
Ja, vi må jo brife litt:)


Ja det var utrolig gøy å ha smakt! Men det skjer aldri igjen! :) Det smakte så utrolig vondt, og jeg hadde fått nok etter bare å ha fått ned hode. Men de som kjenner meg litt, vet nok at jeg ikke kan gi med med det. Når jeg først skal smake et insekt, så må jeg jo ta hele. Dette ble også filmet, men klarer ikke å legge ut filmen på bloggen. Litt kjipt.. For dere hadde da fått sett at det ikke var like godt som det ser ut til på bildene!!! Hehe:) 


3 kommentarer:

  1. TAKK:D hehe. Ja d va grusomt for å sei d mildt:)

    SvarSlett
  2. Hei Merete... gøy å sjå bilder a deg... ska samle sammen ein isboks med noen insekter t deg når du kjem heim.....d..savne deg... håpe du he d knallbra der nere klem Espen

    SvarSlett