torsdag 28. oktober 2010

Aerobic! :)

Ja i kveld har vi vært på aerobic. Det var en opplevelse!:) Det er en park her i Mukdahan som er en skikkelig treningspark. Her er det da mulig og ta seg en gå eller springe tur rundt vannet, og ellers er det fullt av treningsutstyr rundt om i parken, som vi pleier å ha i treningsstudio:) Veldig kult. Mens vi har vert her, har vi hørt rykter om at det er aerobic hver dag kl. 17.30. Det fant vi ut av i dag at stemte!:) Vi kom der og stilte oss sånn midt i mellom hele gjengen. Det var en gutt som hadde timen, og det var bare utrolig morsomt:) Og vi kunne LETT skjønne at han lo og snakket om oss, selv om vi ikke kan språket så veldig bra:P Jeg hørte ihvertfall fire ganger at han sa ordet falang. Og falang bety utlendinger. Vi hører nemlig ofte folk sier: falang falang.. Hehe.. Men hvertfall når han sa d, så følte jeg at vi kanskje gjorde en øvelse vi falanger ikke helt fikk til. Han begynte å le og de andre lo også av oss. Men jeg synses også det var utrulig morsomt. En må bare le med og ta seg selv lite høytidelig =D

Når vi var ferdige var det flere som kom bort til oss og var hyggelige og syntes det var gøy vi kom:) Og flere spurte om vi ikke vil komme i morgen også:) Jeg synes det var veldig morsomt, og grei trening, så tar gjerne en tur igjen:D

Ellers så går dagene i språkkurs, pensumlesing, spising og kvelds marked:) hehe.. Nå er det faktisk bare 6 dager igjen med språkkurs. Det er vilt! Dagene har flydd avgårde. Så føler ikke akkurat jeg kan veldig mye Thai :/ Så det er litt kjedelig, men litt kommer godt med uansett:) Så nå må jeg bare jobbe med å lære mer av meg selv:)

Her ifra reiser vi den 6. november, kjenner jeg er klar for å komme til Bangkok og begynne å arbeide. Blir godt å komme igang, og føle at en gjør noe:) Selv om jeg må tenke at det har vert utrolig viktig med spårkkurs:) Bare det å kunne snakke litt, betyr visst veldig masse for barna:) Og det er også viktig for meg, for å kunne kommunisere litt med dem som ikke kan engelsk også:)

Ha en fin kveld dere i Norge, og lesere ellers rundt om i verden:)  Nå er det natta her. Tidsforskjellen er forresten 5 timer fra Norge:)

1 kommentar:

  1. Gøy å se bilder og lese om hvordan dere har det=)
    Lykke til videre Merete! Stå på=)

    SvarSlett