onsdag 6. oktober 2010

Javell folkens:)

Her kommer mitt første blogginnlegg:o Har aldri skrevet blogg før, og her kommer det første som ikke vil bli så bra siden jeg sitter på flyplassen i Amsterdam og må betale.. Men men... Det går nok bra:)
Jeg kommer senere til å skrive litt om Hald internasjonale senter, hva det er og hva jeg kommer til å gjøre i Thailand, så slipper dere lure på det i 6 måneder;)

Mine følelser nå er nokså blandet.. Var utrolig vanskelig å si hade til alle hjemme... Og jeg måtte spørre meg selv noen ganger hvorfor jeg i det hele tatt gjør dette, når det er så vanskelig å dra. Men nå er følelsen litt bedre. Tror kanskje det var bra for meg å bare få dratt. Tankene mine er bedre nå, og jeg ser utrolig frem til å komme til Thailand. De første dagene skal vi tilbringe i Bangkok, og deretter drar vi på Impuls tror jeg:)

Jeg blir også veldig glad av alle som er med å støtter meg, både familie, Jon og alle vennene:) Er utrolig glad for å ha dere alle som er med på å muntre meg opp til dette! :) Skal prøve å oppdatere dere litt mer når jeg kommer ned til Thailand om hvordan det er der:)

Minner dere også på et bibelvers som jeg har mye i tankene i denne tiden:

                   "Vær ikke redd, for jeg er med deg.
                     Se deg ikke rådvill omkring,
                     for jeg er din Gud!
                    Jeg gjør deg sterk og hjelper deg,
                    ja, holder deg oppe med min frelserhånd."
                                                                               Jes. 41.10

2 kommentarer:

  1. Du må ha lykke lykke t, Merete!!! Tykke du æ kjempekul å modig som gjør dette! Kjæme t å savne dæg her heime, men det æ bra du tørr å gjør det du he lyst t, å drømme om:):) Misunne dæg alle dei opplevelsan du kjæme t å få, alle dei nye menneskan du kjæme t å møte, å den muligheten du he t å hjelpe folk å gjør ein forskjell! Me må holde kontakten gjennom facebook!:) Æg æ veldig nysgjerrig på kossen du he det, å kjæme t å ver ein fast tilhenger a bloggen din! Så håpe du skrive litt å legge ut noen bilda av å t:) Du æ ei tøff jente, Merete! Veldig glad i dæg<3 Me snakkes! Storklem fra Anne :-D

    SvarSlett
  2. Åå, så ufattelig skjønn du æ Anne:) Tusen takk for d, d varma mitt hjerte! Kjæme t å savne dæg å alle dei andre heime au veldi, så godt me kan holde litt kontakten:) Æg ska prøve så godt æg kan me å oppdatere bloggen, men kjenne jo d æ litt tetak, sia æg ikkje æ så flink på sånt:P
    Utruli gla i dæg au Anne:D Å håpe alt fortsatt æ greit på studiet:) Veldi stor klem tbake<3

    SvarSlett